Vračila in reklamacije

1. Kako sprožim reklamacijski postopek?

V primeru vračila ali zamenjave blaga z napako, se lahko obrnete na MIŠ d.o.o., Gorjuša 33, 1233 Dob pri Domžalah. Postopke, povezane z reševanjem reklamacij lahko preverite tudi preko elektronskega naslova oddelka za reklamacije info@miszalozba.com.

Za sprožitev postopka je potrebno predložiti račun, opisati težavo in dostaviti blago z napako.

Zamenjavo izdelka bomo izvedli v najkrajšem možnem času.

Oddelek za reklamacije:

info@miszalozba.com

2. Kako poteka vračilo izdelka?

Vračilo ali zamenjava izdelka je možna z izpolnitvijo spletnega obrazca, ki ga natisnete in priložite v paket. Ob predložitvi računa in obrazca za vračilo blaga lahko vrnete ali zamenjate le izdelke v originalni in nepoškodovani embalaži, izdelki pa morajo biti brez vidnih znakov uporabe in v prvotnem stanju.

Več informacij o postopku je na voljo tukaj.

Za več informacij nas lahko kontaktirate.

izkoristite brezplačno poštnino

Knjiga, ki vam bo na 312 straneh odgovorila na vsa vaša vprašanja o putiki. Izvedite, kako si pomagati, kako jo zdraviti in zakaj sploh nastane.

32,95 €

Spletna stran za delovanje potrebuje piškotke. Nastavitve lahko spreminjate tukaj.